Thursday, December 2, 2010

antara katak...bantal bucuk....lilo...and bear...

Ngah2 cuti nie rindu plak ngn menda alas nie...katak aku...bantal frah..lilo ct and bear hid...ha3...tp yg jadik mangsa bntal frah la...best jerk tgk die asyk mengentel bntal smpai tertidor...kdng2 aku join gak..ha3...saje nk usik..mcm dah xblh berpisah kot...dah kawin nanti xtaw la cmne...emmm katak aku lak tngal kt kl(cz xkn nk angkut naik bus kot blik kmpng) rindu lak...setia teman aku tdor walau tiap2 pg aku bngun jerk mesti dah kt bawah..ha3..rase nk tepon jerk die tnye kabor..gler plak kn..(nie saranan hid kt aku..)

lilo ct la yg paling kesian..ha3...selalu duk kt kaki jerk...asal nk tdor jerk mesti tendang sampai bwah..xla bwah ktil jz kt tepi katil tp still ats katil..(wat2 fham la)tp xpe..rmai ckap lilo ct nie cumellll....cumel tang mane pon aku xtau la...aku tgk bese jerk kot...ha3..

and lastly......bear hid....ini lagi xblh tahan..nk blik damansara jerk msti angkut skli...mmg xblh nk pisah kot..ha3..tp ok pew..cumell jerk duk dlm box madi...ha3..sek baik la boyfren sporting..lyan kn lah awek cm g2...so sweets kn..klu boyfren aku cnfrim mnangis pon xmboh bawak...sndri nk sdri tngung....hu2....xpe..cti kejap jerk...jap g naik cuti aku nk buli sumer menatang nie...ha3..

2 comments: